wtorek, 19 lutego 2013

Stylizacja rzęs - relacja

Żona Programisty zakończyła sukcesem szkolenie w Queen Studio


Kasia (instruktorka) za każdym razem zaskakuje mnie swoją wiedzą, nie było to szkolenie typu dla papieru - tylko dla wiedzy. Jestem bardzo zadowolona z wiedzy jaką mi przekazał.

A teraz kilka uwag na temat techniki stylizacji rzęs metodą 1:1
Jeżeli chodzi o o sam zabieg nie dziwi mnie jego cena w salonach jest bardzo pracochłonny zabieg, który wymaga skupienia, cierpliwości, i dużej umiejętności stylistki. Idąc na to szkolenie szłam z myślą - luzzzik co to jest przyklejenie rzęsy do rzęsy. Jednak okazało się ze nie jest wcale to takie proste... ale udało się :) a efekt końcowy jest zadowalający:)

Już niedługo więcej opowiem o samym zabiegu:)



1 komentarz:

  1. Super ! Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że przekazałam wiedzę w dobry sposób :* Powodzenia ! Kasia

    OdpowiedzUsuń